၁က အကၡရာကားမ်ား စတင္အပ္ႏွံခြင့္ျပဳ
by 7daynews
News | 7Day DailyToday, 09:43
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သြာလာေနေသာ ယာဥ္မ်ား (ဓာတ္ပုံ− ေက်ာ္ဇင္သန္း)
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံရန္ က်န္ရိွေသးသည့္ ၁ကအကၡရာကားမ်ားကုိ ဧၿပီ ၄ ရက္မွ စတင္ၿပီး ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနက လက္ ခံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွ သည္။
ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းစနစ္ အရ ‘‘အ’’အကၡရာကုိ ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္က ေနာက္ဆံုးအသုတ္အျဖစ္ လက္ခံခဲ့ၿပီး ယခု ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အ တြင္း ပထမဆံုးအကၡရာအျဖစ္ ‘‘၁က’’အကၡရာကားမ်ားကုိ စတင္လက္ခံျခင္းျဖစ္သည္။
က်န္ရိွသည့္ ‘၂က’ အကၡရာ ကုိ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ေအာက္တုိဘာ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္လက္ခံမည္ဟု သိရသည္။
‘‘အျပင္မွာ စလစ္က ေစ်းအ ရမ္းတက္ေနၿပီ။ ရွားလည္းရွားတယ္။ ဧၿပီမတုိင္ခင္ကတည္းက လက္ခံေပးသင့္တာပါ’’ဟု မင္းရဲေက်ာ္ စြာယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရးစခန္းမွ ကုိေက်ာ္စြာစိုးကေျပာသည္။
အကၡရာတစ္ခုႏွင့္ တစ္ခု တစ္ဆက္တည္း အပ္ခံရန္ ကာလၾကာျမင့္ေနရျခင္းမွာ တင္သြင္း လာသည့္ ကားအစီးေရ မ်ားျပား ေနျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္အုိယာဥ္ ေဟာင္းစနစ္အေပၚ အစိုးရက ျပန္လည္ထိန္းခ်ဳပ္ေနျခင္းလည္း ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း အထက္ပါ၀ယ္ ေရာင္းက သံုးသပ္ေျပာသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ရက္က ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစုိးသိန္းကယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္း စနစ္မွ စလစ္ကုိ မၾကာမီဖ်က္သိမ္းေတာ့ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့၍ျပည္တြင္းကားေစ်းကြက္တြင္ ႀကိဳ တင္စလစ္၀ယ္ယူစုေဆာင္းထား သူမ်ား စုိးရိမ္လ်က္ရိွေၾကာင္း ကားလုပ္ငန္းရွင္မ်ားထံမွ သိရ သည္။ ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းစနစ္ ကုိ အစုိးရသစ္လက္ထက္တြင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာက စတင္လက္ခံခဲ့ၿပီး ယာဥ္အုိယာဥ္ ေဟာင္း အစီးေရ သိန္းေက်ာ္ လက္ခံခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။
အထူးသျဖင့္ ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ မွ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္ကားမ်ားကုိ စ တင္အပ္ႏွံခြင့္ျပဳခဲ့ၿပီး အကၡရာ ၁၁ ခုကုိ အပ္ႏွံခြင့္ျပဳထားၿပီးျဖစ္ သည္။
Show commentsOpen link
by 7daynews
News | 7Day DailyToday, 09:43
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သြာလာေနေသာ ယာဥ္မ်ား (ဓာတ္ပုံ− ေက်ာ္ဇင္သန္း)
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံရန္ က်န္ရိွေသးသည့္ ၁ကအကၡရာကားမ်ားကုိ ဧၿပီ ၄ ရက္မွ စတင္ၿပီး ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနက လက္ ခံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွ သည္။
ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းစနစ္ အရ ‘‘အ’’အကၡရာကုိ ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္က ေနာက္ဆံုးအသုတ္အျဖစ္ လက္ခံခဲ့ၿပီး ယခု ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အ တြင္း ပထမဆံုးအကၡရာအျဖစ္ ‘‘၁က’’အကၡရာကားမ်ားကုိ စတင္လက္ခံျခင္းျဖစ္သည္။
က်န္ရိွသည့္ ‘၂က’ အကၡရာ ကုိ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ေအာက္တုိဘာ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္လက္ခံမည္ဟု သိရသည္။
‘‘အျပင္မွာ စလစ္က ေစ်းအ ရမ္းတက္ေနၿပီ။ ရွားလည္းရွားတယ္။ ဧၿပီမတုိင္ခင္ကတည္းက လက္ခံေပးသင့္တာပါ’’ဟု မင္းရဲေက်ာ္ စြာယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရးစခန္းမွ ကုိေက်ာ္စြာစိုးကေျပာသည္။
အကၡရာတစ္ခုႏွင့္ တစ္ခု တစ္ဆက္တည္း အပ္ခံရန္ ကာလၾကာျမင့္ေနရျခင္းမွာ တင္သြင္း လာသည့္ ကားအစီးေရ မ်ားျပား ေနျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္အုိယာဥ္ ေဟာင္းစနစ္အေပၚ အစိုးရက ျပန္လည္ထိန္းခ်ဳပ္ေနျခင္းလည္း ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း အထက္ပါ၀ယ္ ေရာင္းက သံုးသပ္ေျပာသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ရက္က ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစုိးသိန္းကယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္း စနစ္မွ စလစ္ကုိ မၾကာမီဖ်က္သိမ္းေတာ့ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့၍ျပည္တြင္းကားေစ်းကြက္တြင္ ႀကိဳ တင္စလစ္၀ယ္ယူစုေဆာင္းထား သူမ်ား စုိးရိမ္လ်က္ရိွေၾကာင္း ကားလုပ္ငန္းရွင္မ်ားထံမွ သိရ သည္။ ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းစနစ္ ကုိ အစုိးရသစ္လက္ထက္တြင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာက စတင္လက္ခံခဲ့ၿပီး ယာဥ္အုိယာဥ္ ေဟာင္း အစီးေရ သိန္းေက်ာ္ လက္ခံခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။
အထူးသျဖင့္ ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ မွ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္ကားမ်ားကုိ စ တင္အပ္ႏွံခြင့္ျပဳခဲ့ၿပီး အကၡရာ ၁၁ ခုကုိ အပ္ႏွံခြင့္ျပဳထားၿပီးျဖစ္ သည္။
Show commentsOpen link
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment