မတ္ ၃၁ ရက္ ည ၁၂ နာရီ ေက်ာ္လြန္ခ်ိန္တြင္ ဆိပ္ကမ္းမ်ား၌ က်န္ရွိေနသည့္ ျပည္ပပို႔မည့္သစ္မ်ားအား မူလသစ္ကြင္းသို႔ ျပန္လည္ေပးပို႔ရမည္
by htikeaung
Eleven Daily NewsToday, 02:48
Written by:
ရႊန္းလဲ့၀င္း
ျပည္ပသို႔တင္ပို႔ရန္ သစ္လံုးမ်ား တင္ေဆာင္လာေသာကားမ်ား သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းသို႔ ေရာက္ရွိလာစဥ္
မတ္ ၃၁ ရက္ ည ၁၂ နာရီ ေက်ာ္လြန္ခ်ိန္တြင္ ဆိပ္ကမ္းမ်ား၌ က်န္ရွိေနသည့္ ျပည္ပပို႔မည့္ ျမန္မာ့သစ္မ်ားအား မူလသစ္ကြင္းသို႔ ျပန္လည္ေပးပို႔ရမည္ဟု ျမန္မာ့သစ္လုပ္ငန္းက သတင္းထုတ္ျပန္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁ ရက္မွစ၍ ျပည္ပသို႔ သစ္အလံုးလုိက္ တင္ပို႔မႈကို ရပ္ဆုိင္းၿပီး တန္ဖိုးျမင့္ သစ္အေခ်ာထည္မ်ားကိုသာ တင္ပို႔ေရာင္းခ်ခြင့္ ျပဳမည္ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ားမွ ျပည္ပသို႔ ျမန္မာ့သစ္မ်ား တင္ပို႔ျခင္းကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ မတ္ ၃၁ ရက္ ည ၁၂ နာရီ ေနာက္ဆံုးထား တင္ပို႔ၾကရမည္ ျဖစ္သည္။
“ျမန္မာ့သစ္လုပ္ငန္းက ဆိပ္ကမ္းေတြကေန သစ္ေတြျပည္ပတင္ပို႔ဖို႔ သေဘၤာတင္တာကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ မတ္ ၃၁ ရက္ ည ၁၂ နာရီအထိပဲ ခြင့္ျပဳဖို႔ စာထုတ္ထားပါတယ္။ ည ၁၂ နာရီေက်ာ္လြန္လို႔ ဆိပ္ကမ္းေတြမွာ သစ္ေတြက်န္ေနေသးရင္ မူလသစ္ကြင္းကို ျပန္ပို႔ရမွာပါ။ ျမန္မာ့သစ္လုပ္ငန္းက ဦးေဆာင္ၿပီး ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္နဲ႔ အေကာက္ခြန္ဌာနေတြက ကူညီလုပ္ေဆာင္ ေပးရမွာပါ” ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဆိပ္ကမ္းမ်ား၏ ဆိပ္ခံတံတား ၂၆ ခုအနက္ ၁၆ ခု ကို ျပည္ပတင္ပို႔မည့္ သစ္လံုးတင္သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္၍ သစ္လံုးမ်ား တင္ေဆာင္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ သတင္းရရွိသည္။
သီလ၀ါဘက္ျခမ္းရွိ MITT ႏွင့္ MIPL ရန္ကုန္ဘက္ျခမ္းတြင္ ဆူးေလႏွင့္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ဆိပ္ကမ္း၊ ေအးရွားေ၀ါလ္ဆိပ္ကမ္း၊ MIP ႏွင့္ HOB စသည့္ ဆိပ္ကမ္းငါးခုတြင္ ဆိပ္ခံတံတား ၂၆ ခုျဖင့္ ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ကြၽန္းသစ္ ၁၈၆၆၅၀ တန္ ထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး ယခင္ႏွစ္ထက္တန္ ၈၀၀၀၀ ေလွ်ာ့ခ်ထုတ္လုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ သစ္မာ ၁၃၅၅၂၂၇ တန္ ထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ၇၈၇၆၀၀ တန္သာ ထုတ္လုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
အလားတူ ျမန္မာႏုိင္ငံအတြင္း သစ္အေခ်ာထည္ပစၥည္းမ်ား ထုတ္လုပ္မည့္ စက္႐ံုမ်ား တည္ေထာင္ႏုိင္ရန္ အေမရိကန္ႏွင့္ အီးယူႏုိင္ငံမ်ားက ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပတ္၀န္းက်င္ထိန္းသိမ္းေရးႏွင့္ သစ္ေတာေရးရာ ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
Local
Show commentsOpen link

by htikeaung
Eleven Daily NewsToday, 02:48
Written by:
ရႊန္းလဲ့၀င္း
ျပည္ပသို႔တင္ပို႔ရန္ သစ္လံုးမ်ား တင္ေဆာင္လာေသာကားမ်ား သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းသို႔ ေရာက္ရွိလာစဥ္
မတ္ ၃၁ ရက္ ည ၁၂ နာရီ ေက်ာ္လြန္ခ်ိန္တြင္ ဆိပ္ကမ္းမ်ား၌ က်န္ရွိေနသည့္ ျပည္ပပို႔မည့္ ျမန္မာ့သစ္မ်ားအား မူလသစ္ကြင္းသို႔ ျပန္လည္ေပးပို႔ရမည္ဟု ျမန္မာ့သစ္လုပ္ငန္းက သတင္းထုတ္ျပန္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁ ရက္မွစ၍ ျပည္ပသို႔ သစ္အလံုးလုိက္ တင္ပို႔မႈကို ရပ္ဆုိင္းၿပီး တန္ဖိုးျမင့္ သစ္အေခ်ာထည္မ်ားကိုသာ တင္ပို႔ေရာင္းခ်ခြင့္ ျပဳမည္ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ားမွ ျပည္ပသို႔ ျမန္မာ့သစ္မ်ား တင္ပို႔ျခင္းကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ မတ္ ၃၁ ရက္ ည ၁၂ နာရီ ေနာက္ဆံုးထား တင္ပို႔ၾကရမည္ ျဖစ္သည္။
“ျမန္မာ့သစ္လုပ္ငန္းက ဆိပ္ကမ္းေတြကေန သစ္ေတြျပည္ပတင္ပို႔ဖို႔ သေဘၤာတင္တာကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ မတ္ ၃၁ ရက္ ည ၁၂ နာရီအထိပဲ ခြင့္ျပဳဖို႔ စာထုတ္ထားပါတယ္။ ည ၁၂ နာရီေက်ာ္လြန္လို႔ ဆိပ္ကမ္းေတြမွာ သစ္ေတြက်န္ေနေသးရင္ မူလသစ္ကြင္းကို ျပန္ပို႔ရမွာပါ။ ျမန္မာ့သစ္လုပ္ငန္းက ဦးေဆာင္ၿပီး ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္နဲ႔ အေကာက္ခြန္ဌာနေတြက ကူညီလုပ္ေဆာင္ ေပးရမွာပါ” ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဆိပ္ကမ္းမ်ား၏ ဆိပ္ခံတံတား ၂၆ ခုအနက္ ၁၆ ခု ကို ျပည္ပတင္ပို႔မည့္ သစ္လံုးတင္သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္၍ သစ္လံုးမ်ား တင္ေဆာင္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ သတင္းရရွိသည္။
သီလ၀ါဘက္ျခမ္းရွိ MITT ႏွင့္ MIPL ရန္ကုန္ဘက္ျခမ္းတြင္ ဆူးေလႏွင့္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ဆိပ္ကမ္း၊ ေအးရွားေ၀ါလ္ဆိပ္ကမ္း၊ MIP ႏွင့္ HOB စသည့္ ဆိပ္ကမ္းငါးခုတြင္ ဆိပ္ခံတံတား ၂၆ ခုျဖင့္ ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ကြၽန္းသစ္ ၁၈၆၆၅၀ တန္ ထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး ယခင္ႏွစ္ထက္တန္ ၈၀၀၀၀ ေလွ်ာ့ခ်ထုတ္လုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ သစ္မာ ၁၃၅၅၂၂၇ တန္ ထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ၇၈၇၆၀၀ တန္သာ ထုတ္လုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
အလားတူ ျမန္မာႏုိင္ငံအတြင္း သစ္အေခ်ာထည္ပစၥည္းမ်ား ထုတ္လုပ္မည့္ စက္႐ံုမ်ား တည္ေထာင္ႏုိင္ရန္ အေမရိကန္ႏွင့္ အီးယူႏုိင္ငံမ်ားက ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပတ္၀န္းက်င္ထိန္းသိမ္းေရးႏွင့္ သစ္ေတာေရးရာ ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
Local
Show commentsOpen link

posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment